Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 15, 2009
Image Size
843 KB
Resolution
1600×850
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,325
Favourites
220 (who?)
Comments
22
Downloads
359
×
Innervision by nisht Innervision by nisht
hello,well im not submiting much latley cause my computer is getting way too slow for creating planets or rendering stuff in apo or terragen,dont even wanna think about instaling 3ds or vue on it anymore,cause i have a feeling it wolud punch me in the nose through the monitor,the good thing is that well ill be buying a new machine around christmas,something with more than 1gb ram memory and a better procesor and stuff so,anyways i had some fractals rendered that were potential nebulas and decided to fire up photoshop and patch them together,and here they are,coments and stuff are welcome,cheers :D
Add a Comment:
 
:iconimanezze:
Imanezze Featured By Owner Jun 3, 2013
good job dude....
Reply
:iconsupersonictrain1:
supersonictrain1 Featured By Owner Mar 4, 2012  Hobbyist General Artist
Stunning... 0.o Nice :D
Reply
:iconstarfi5h:
starfi5h Featured By Owner Mar 31, 2010  Student
majstooore, svaka chast, slike su booomba...:)) turk & ana
Reply
:iconradu-jm:
radu-jm Featured By Owner Nov 16, 2009  Professional General Artist
superb!
quite complex!
but i guess...stars are this way! :D
Reply
:iconsmattila:
Smattila Featured By Owner Nov 16, 2009   General Artist
Oh and nice work! :D
Reply
:iconsmattila:
Smattila Featured By Owner Nov 16, 2009   General Artist
Dude do u have a nvidia graphics card? You actually can render those apo fractals with CUDA. I've been doing some testing and you can drop 1h rendering time to 1minute.. Here's a link for the app. [link]
Reply
:iconsynax444:
synax444 Featured By Owner Nov 16, 2009
WTF! I have a 8800 gts, checkin this out forsure!
Reply
:iconsmattila:
Smattila Featured By Owner Nov 16, 2009   General Artist
Yeah it's pretty amazing piece of software.. I used it to make some fractal loop animations. Renders extremely fast!
Reply
:iconsynax444:
synax444 Featured By Owner Nov 16, 2009
Sweeet! Thanks much for the link mate :)
Reply
:iconnisht:
nisht Featured By Owner Nov 16, 2009
hey!wow thats really saving time,geez...but unfortunatly i have ati radeon...9200 lol,crap.
but thanks for the link,will keep it in mind,and thanks for the comment! :D
Reply
Add a Comment: